Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Corina, am 33 de ani si sunt profesoara de limba engleza. Dupa investigatii mai amanuntite in anul 2007, am fost diagnosticata cu carcinom seros de origine ovariana sau peritoneala. Am urmat o serie de sedinte de chimioterapie si doua interventii chirurgicale, fara nici un succes. Momentan nu mai pot face chimioteraprie, organismul nu le mai suporta, singura sansa reala de vindecare este la clinica ANADOLU CENTER din Istanbul , unde exista un aparat numit CYBERKNIFE, acest aparat functioneaza pe baza unui fascicul de radiatii care "topeste" tumorile fara a invada tesuturile invecinate tumorilor. Costurile preliminare investigatiilor la acesta clinica sunt insa peste puterile financiare ale familie mele 20.000 EURO. Acum lansez un apel catre dvs. prin care va rog sa ma sprijiniti financiar, dupa posibilitati, astfel incat sa imi pot recapata sanatatea si de a salva O VIATA. Va multumesc!

vineri, 11 septembrie 2009

Cum a inceput ........ povestea mea

Totul a inceput in anul 2000, cu dureri persistente perineale in pozitia sezut.Am efectuat mai multe controale ginecologice si ecografii abdominale dar tratamentele prescrise n-au inlaturat durerile, care au crescut progresiv, ajungand, in primele luni ale anului 2007, sa fie insuportabile. In iunie 2007, investigatii mai amanuntite au pus in evidenta o masa tumorala in muschiul obturator stang. Marker-ul tumoral CA125 arata o valoare de aproximativ 5 ori mai mare decat limita normala in iulie 2007.Tot in iulie 2007 am efectuat o biopsie tumorala prin abord perineal care a reflectat, prin examenul histopatologic, diagnosticul” carcinom seros de origine ovariana sau peritoneala”( originea tumorii nu poate fi precizata nici in momentul de fata).Dupa biopsie , mi s-a recomandat chimioterapie si am efectuat 6 sedinte, dupa care medical oncolog mi-a recomandat imperios operatie de tip “ histerectomie totala cu anexectomie bilaterala”. Am intrat in operatie cu acest scop dar aceasta a fost ,de fapt, o laparotomie bioptica( 09.01.2008) iar din fosa obturatorie stanga s-a extras un limfoganglion al carui examen histopatologic a relevat “ metastaze de adenocarcinom papilifer moderat diferentiat”. Am continuat chimioterapia inca 3 sedinte pana in martie 2008. In perioada imediat urmatoare, marker-ul tumoral CA125 a inceput sa creasca din nou, ajungand in iulie la o valoare de 4 ori mai mare decat cea normala.In iulie 2008, un RMN de control a aratat recidiva tumorii in grosimea muschiului obturator stang. De data aceasta, medicul a propus ,de urgenta, operatia de histerectomie totala cu anexectomie bilaterala, ceea ce am si facut la 09.07.2008.Marker-ul a crescut in continuare. Medicul oncolog a recomandat, dupa operatie, reluarea chimioterapiei in august 2008 si am facut 3 sedinte pana in septembrie 2008 cand am fost nevoita sa intrerup chimioterapia din cauza analizelor de sange(hemograma) care nu mi-au mai permis continuarea tratamentului.Am facut o pauza pentru recuperarea echilibrului hematologic timp de 6 luni. La un nou RMN de control in 21.03 2009, s-a evidentiat din nou masa tumorala in grosimea muschiului obturator stang si de asemenea multiple adenopatii obturatorii interne si iliace interne.Marker-ul CA125 a ajuns la 400.In 08.04.2009 am reinceput chimioterapia.Durerile locale n-au disparut .Mai mult, s-au accentuat devenind uneori greu suportabile.

Mentionez ca medicii care m-au ingrijit au facut tot ceea ce era posibil. Nadajduiesc intr-un alt tip de tratament in strainatate mai précis la clinica ANADOLU MEDICAL CENTER din Istanbul. SINGURA MEA SANSA de tratament si de vindecare este la clinica ANADOLU CENTER din Istanbul , unde au un aparat revolutionar (si nu numai) numit CYBERKNIFE si foarte util - singurul capabil sa ma vindece. Acest aparat functioneaza pe baza unui fascicul de radiatii care "topeste" tumorile fara a invada tesuturile invecinate tumorilor.

In momentul de fata , suntem intr-o campanie de strangere de fonduri si un ajutor cat de mic este binevenit in vederea deplasarii la clinica Anadolu Center.



Sunt sigura ca mai exista oameni cu suflet care ma pot ajuta, orice suma oricat de mica imi da sperante ca imi voi recapata sanatatea de care am mare nevoie.

In curand voi posta si analizele care atesta acesta cumplita boala.

3 comentarii:

  1. incearca sa postezi si un numar de cont in lei. Cu siguranta vor fi persoane care pot sa iti bage in cont niste lei, pe care sa ii poti schimba in ce moneda ai nevoie.

    RăspundețiȘtergere