Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Corina, am 33 de ani si sunt profesoara de limba engleza. Dupa investigatii mai amanuntite in anul 2007, am fost diagnosticata cu carcinom seros de origine ovariana sau peritoneala. Am urmat o serie de sedinte de chimioterapie si doua interventii chirurgicale, fara nici un succes. Momentan nu mai pot face chimioteraprie, organismul nu le mai suporta, singura sansa reala de vindecare este la clinica ANADOLU CENTER din Istanbul , unde exista un aparat numit CYBERKNIFE, acest aparat functioneaza pe baza unui fascicul de radiatii care "topeste" tumorile fara a invada tesuturile invecinate tumorilor. Costurile preliminare investigatiilor la acesta clinica sunt insa peste puterile financiare ale familie mele 20.000 EURO. Acum lansez un apel catre dvs. prin care va rog sa ma sprijiniti financiar, dupa posibilitati, astfel incat sa imi pot recapata sanatatea si de a salva O VIATA. Va multumesc!

luni, 28 septembrie 2009

Multumiri

Revin cu vesti , pana acum nu am putut scrie deoarece starea de sanatate nu mi-a permis sa scriu, durerile fiind foarte mari


In primul rand vreau sa multumesc oamenilor cu suflet care au donat pana acum, dandu-mi o mica speranta de vindecare. Pana acum s-a strans suma de 134,91 euro incepand cu data de 10.09.2009.
Multumesc din suflet:
  • Cristina Liliana Dinu
  • Roxana Popa
  • Cristina Boca
  • Bogdan si Oana Cramariuc.

Lansez un apel catre toti cei care vor sa ma ajute, donatiile se pot face prin PAYPAL sau in urmatoarele conturi:

CONT IN LEI

RO 59 CECEB 304 I6RON 2025173

CEC BANK AG. DRISTOR

Titular cont: SERBANESCU CORINA NICOLETA

CONT IN EURO

RO 69 CECE B304 B2EU R230 9191

CEC BANK AG. DRISTOR

Titular cont: SERBANESCU CORINA NICOLETA

Va multumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu